شناسهٔ خبر: 173414 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اعلام کرد؛

تکمیل محور دامغان_دیباج نیازمند ۵۲۰ میلیاردتومان اعتبار است

بازدید مدیرکل از دیباج مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان در حاشیه بازدید مشترک مسئولان از محور دامغان_دیباج گفت: تکمیل محور دامغان-دیباج به طول ۲۸ کیلومتر نیازمند ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سمنان، سید محمد حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان در حاشیه بازدید از محور در جمع مسئولان گفت: احداث باند دوم محور دامغان - دیباج هم‌اکنون به کارفرمایی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور و پیمانکاری شرکت زیباکومه‌ساز مازندران در حال اجراست و تکمیل این پروژه در انتظار مصوبات دور دوم سفر شهید رییسی به استان است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ادامه داد: پروژه احداث باند دوم محور دامغان_دیباج به‌طول ۲۸ کیلومتر (۳+۲۵) و تکمیل آن نیازمند ۵۲۰ میلیارد تومان اعتبار است.

وی خاطرنشان کرد: در صورت تامین اعتبار به مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان ۸.۵ کیلومتر از محور در محدوده چشمه‌علی به کلاته رودبار قابل بهره‌برداری است.

حسینی طباطبایی اضافه کرد: تکمیل این پروژه منفک از موضوع فنی است و باید مجموعه استان و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور اعتبارات لازم جهت ساخت راه‌های استان را فراهم کنند.